27. marraskuuta 2013

-Lekulla ja kuulumisisa-

Moips:D

Tästä postauksesta tulee varmaan aika tyslä koska mulla ei oo mitään järkevää kerrottavaa:D
Mutta siis, viikonloppuna olin maijulla yötä, oli kivaa:) Ja maantanina olin tallilla menin Lekulla ilman satulaa ja leku oli ihanan raipas:) Tällä viikolla on ollu hirveesti kokeita ja enskii viikolla on ihan liikaa... Huomenna meillä ois bilsan koe mutta en jaksa lukee:( Äsken yritin tehdä uutta banneria mutta siitä tuli niin järkyttävä että en voinut laittaa sitä tänne:D Torstaina menen tallille ja menen joko pilkulla, pilvillä tai hiewathalla. Meen muuten ensi maantantaina aapolla c:

Anteeksi, tähän ei tule kuvia, ja oli muutenkin aika köyhä postaus mutta teen vrm huomenna kunnollisen postauksen kuvilla:)

2 kommenttia:

  1. Sun ei kannattaisi mennä enää poneilla oot niille jo liian iso! Turha sanoo että menee muutkin voit itse tehdä viisaasti ja lopettaa. Poni raukat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo ei liittynyt mitenkään aiheeseen ja et voi tietää olenko niille liian iso! Yksikään poni ei ole saanu mitään vauriota vaikka olen niillä mennyt. Ja poneilla joilla olen mennyt on ratsastanut aikuisiakin ja niitäkin ponit ovat hyvin jaksaneet!

      Poista

Laita kommettia?:3