3. joulukuuta 2013

-Joulukalenteri.Luukku-3-

50-totuutta minusta! 

1.Olen 14.
2. Harrastan ratsastusta.
3.Minulla on pikkuveli.
4.Heräsin juuri.
5.Odotan joulua<3
6.Minulla on ihania ystäviä:*
7.Maiju on niistä yksi<3:*
8.Käyn vehmaan tallilla.
9.Minulla on kaksi hoito ponia:*
10.Ne ovat Pilkku ja Pilvi:*

11.en keksi näitä enää!
12. Menin eilen Aapolla:*
13.Se oli iiihhaanaa<3
14.Meillä on tänään enkun koe...
15. johon en ole lukenut...
16. Maiju tulee meille viikonloppuna:)
17.kello on 8.13 :D
18.Jätin sormet sunnuntaina oven väliin, se sattu...
19.Sormeni on varmaankin murtui silloin...
20. Nyt siinä on erittäin hieno paketti...


  21. minulla on hieman kiire..
22.Haluaisin oman hepan...
23. mutta tuskin tulen saamaan sellaista:(
24.En keksi näitä....
25. Puoli väli.:D
26.Blogini on huono.
27.Koska  en keksi koskaan sinne mitään järkevää:D
28.Kävin pukemassa tässä välissä :D
29.Katja tulee kohta.
30.Menin viimeviikolla pilkulla:)

31.sormeeni satuu!!!
32.katja sekosi.
33. Lempi ruokani on peruna muussi ja lihapullat:* :D
34.en keksi näitä:D
35. Lähden kohta kouluun
36. Sanoinkohan tuon jo kerran...
37. minulla on kinder joulukalenteri :DDDD
38. Jatkan näitä koulun jälkeen...
39. Nyt lähden kouluun :D
40. olen tippunut Pilviltä ainakin 5-kertaa:D


41. Pelaan tässä samalla candy crush sagaa:D
42. oon n. 164cm pitkä
43.Tulin katjan kyydillä kotiin :D
44. näitä on vaikee keksiä.
45. meilllä oli kaksi koiraa mutta ne ovat jo kuolleet:(
46.niiden nimet oli Minni ja Jasu <3
47. ne olivat maltan koiria
48.Olen muuttanut kaksi kertaa
49.olen allerginen kissoille, omenalle, päärynälle, pähkinöille ja koivun siitepölylle, mutta esim. syön päärynää silti :D
50.jee tää on viimenen:D

7 kommenttia:

  1. Sulla on aina samoja kuvia tää b logi on ihan surkee kuvat on huonoiiiiiiiiiii....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän! Jos ei kiinnosta menetkö lukemaan muita blogeja!:)

      Poista
  2. Julia... sä vaan esität että oot allerginen :D pidit kissaakii sylis even mummolassa :Ddd mut kiva tää postaus...- katja sekos XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon oikeesti allergine noille! Miks esittäisin? Ja kuten sanoin niin syön päärynää vaikka olen sille allerginen. Niin samoin pidin kissaa sylissä:D

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  3. Just yrität vaan saada huomioi mukamas allergiolla !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miten allergioilla voi saada huomiota? ja en voi sille mitään! En haluaisi olla allerginen, mutta olen vain! keväällä on yhtä tuskaa kun koivuihin tulee lehdet... en ole enää pahasti kissalle allrginen, mutta tämän takia meille ei kissa voit tulla. Syön päärynää ja omenaa siedätys hoidoksi että pääsisin näistä allergioista eroon! Toivon että KAIKKI ymmärtää että olen noille allerginen ja en voi sille mitään!

      Poista

Laita kommettia?:3