6. joulukuuta 2013

-Joulukalenteri.Luukku-6-

Näin minusta tuli minä:D (pahoittelen kuvien laatua)

Olisinkohan tässä kuvassa kahden päivän ikäinen, ja silloin vielä sairaalassa syntymän jälkeen.

 
Tässa kuvassa taidan olla 4kk? 

 
Ensimmäinen joulu. 

9kk. 

Minä ja koiramme Minni. Minni vahti minua kun olin pieni, minne minä menin tuli sinne Minnikin<3 



1-wee:)  

Tässäkin kuvassa taidan olla n.vuoden ikäinen... 

  Tässa kuvassa olenkin jo 4-wee:)
  Tämä kuva on otettu minun ollessa päiväkodissa:D 
 Ykkösluokan koulukuva:3
 Kakkos-tai kolmos luokan kuolukuva
  Olisikohan vitosluokan koulukuva:D 
 Tämä on seiskaluokan koulukuva:D 
   Tässä tämänvuoden koulukuva:D  

En löytänyt jokaiselta vuodelta kuvia! Muistakaahan vielä laittaa kysymyksiä ja linkkailla blogeja:)

8 kommenttia:

  1. olit kyllä ihan järkkysöpö pikkusena! kiva blogi :-)

    http://muttaentasjossittenkin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tosi ihania kuvia ja ihana postaus!! :)

    http://washed-out-dream.blogspot.fi/
    18-vuotiaan lukiolaistytön valokuvausblogi :)

    VastaaPoista

Laita kommettia?:3